Professional Organizing in Nederland

Een clean desk!

Geen afleidende stapels met documenten waar je nog iets mee moet doen.
Geen emaillijst van honderden (of duizenden) emails.
Geen tijd meer verliezen vanwege het zoeken naar digitale of papieren documenten.
Geen dozen vol foto’s om ooit nog eens uit te zoeken.

Een utopie?

Nee, het is echt mogelijk! Misschien wil je eens vrijblijvend praten over wat een professional organizer voor jou zou kunnen doen?

Als voormalig directiesecretaresse ligt mijn focus op het organizen van (digitale) documenten en foto’s. Sinds 2013 woon en werk ik in Schotland (vlakbij Edinburgh), maar indien gewenst kom ik graag naar Nederland om te organizen. Support via skype en/of email is ook mogelijk.

Een greep uit mijn diensten:
* organizing van (digitale) documenten
* het invullen van een boek/document met alle voor u belangrijke informatie, zodat u zelf (of anderen in een noodgeval) snel informatie zoals verzekeringspolisnummers en bankrekeningen kunt vinden
* secretariële werkzaamheden als , archiefbeheer, scannen, rapportages samenstellen (in word/excel), boekhouding (geen belastingaangiftes!), correspondentie, powerpoint presentaties etc.

Naast deze individuele organizing, houd ik mij ook bezig met professional organizing in het MBO.